Vi vill här meddela att Q SURVEYs ägare försatte bolaget i konkurs 26 februari 2018. Vid frågor och funderingar ber vi er att kontakta konkursförvaltare Björn Myhrberg, Advokatfirman Abersten HB.
Professionella Gotlands Energi har en enormt skicklig kundtjänst vilket bevisas av att de erhöll en QCI guldcertifiering november 2017.
Vinnare i klasserna Färre än 2 000 anknytningar OCH Fler än 5 000 anknytningar 2015 blev Telia/Coor.
Bland de företag som har nominerats i SM 2016 hittar vi bland annat:
Lendo, Visma Advantage, Agria Djurförsäkring, AFA Försäkring, E.ON, Samsung Support, Bilia, Telia Company, Lantmännen Ekonomisk Förening, Sundsvalls kommun och många fler.
Hela listan med nominerade företag hittar du på vår hemsida www.smitelefoni.se.
Som ett led i Stockholms stads kvalitetsarbete har medarbetarna tagit den individuella certifieringen QCII. På bilden ser vi Susanna Holmsten visa upp beviset på sin skicklighet i kontaktcentret.
Systembolagets fortsätter att satsa på individcertifieringar och en högkvalitativ kundtjänst. Det hårda slitet har i år tagit dem hela vägen till en nominering i klassen Upplysning & Information i årets upplaga SM i Telefoni & Kundservice.
Vinnare i klassen Mer än 8 000 anknytningar 2014 blev Vattenfall AB/KalixTele24..
Bland de företag som har nominerats i SM 2015 hittar vi bland annat:
Nordea Kundcenter, Länsförsäkringar Stockholm, Uppsala universitet Växel,
Nacka kommun ServiceCenter IT & Support, Systembolagets kundtjänst,
Nordmalings kommun och många fler.
Hela listan med nominerade företag hittar du på vår hemsida www.smitelefoni.se.
FOREX kundtjänst består av ett antal glada och serviceinriktade medarbetare som på nytt certifierat sig för att bibehålla sin höga kvalitet. I år har de också kämpat till sig en nominering i SM i Telefoni & Kundservice.
Den 23 oktober samlade Q SURVEY inbjudna gäster till ett möte på Elite Hotel Knaust i Sundsvall för en eftermiddag där kundservice och arbetsglädje stod i fokus.
Tillsammans diskuterade vi hur Q SURVEYs kvalitetsmätningar kan visa vägen och inspirera medarbetare i växlar och ContactCenters att växa i sin yrkesroll och skapa en lättare vardag.
Vi vill tacka våra gäster för en givande eftermiddag där vi alla hjälptes åt att hitta skrattet!
Stämmer de här påståendena om er kundservice?
– Dit ringer jag gärna tillbaka igen!
– Det känns som jag är den allra viktigaste kunden!
– Jag får alltid bra svar på mina frågor!
– Jag har ingen anledning att välja någon annan!
Många tror sig veta hur kunderna upplever kundservicen. Men hur möts kunden egentligen?
Dessa företag kan garantera bra service till sina kunder tack vare Q SURVEY´s kvalitetscertifiering.
0 till 100 på 20 minuter!
2 samtal + 1 mail = Mätning
Det är allt som behövs för att du skall få en rapport som visar hur er kundservice står sig mot övriga i er bransch.
Dessa glada och positiva telefonister hjälper gärna till att informera om både det ena och andra. I de fall vidarekoppling ut till övriga delar av landet behövs, löser de även detta på ett galant sätt. De är verkligen väl värda sina personliga QCII-certifieringar.
Nu är 2013 års upplaga av SM i Telefoni & Kundservice klar och alla vinnare är utsedda!
Läs mer om eventet på smitelefoni.se.